2 Ιουλίου 2014

"Ποδοσφαιριστής που αγωνίζεται σε μεγάλη ομάδα σκότωσε την κόρη μου και τον φίλο της" - Καταγγελία ΣΟΚ του πατέρα της άτυχης Έφης!

Συντετριμμένος ο πατέρας της φοιτήτριας που σκοτώθηκε στην Πάτρα! Γνωρίζει ποιος ΣΚΟΤΩΣΕ την κόρη του και ΑΠΕΙΛΕΙ να πάρει τον νόμο στα χέρια του...


Συντετριμμένος ο πατέρας της 24χρονης φοιτήτριας που σκοτώθηκε σε τροχαίο δυστύχημα τα ξημερώματα της Κυριακής στην Πάτρα μαζί με τον φίλο της, Αντώνη Μαγδάκη καταγγέλλει ότι γνωρίζει ποιος τους χτύπησε!

«Το κορίτσι μου και τον φίλο της τους σκότωσε, τους θέρισε ένα αυτοκίνητο που οδηγούσε ένας νεαρός ποδοσφαιριστής που αγωνίζεται σε μεγάλη ομάδα της Πελοποννήσου. Αυτή την ενημέρωση έχω. Ωστόσο, δεν μου έχουν δώσει περισσότερα στοιχεία» τόνισε και πρόσθεσε: «Τα παιδιά, η Έφη και ο Αντώνης στις 5:30 το πρωί επέβαιναν σε ένα παπάκι και επέστρεφαν στο σπίτι.

Τότε ένα αυτοκίνητο, ένα κίτρινο FIAT Punto που έτρεχε με μεγάλη ταχύτητα έπεσε πάνω τους και τα διέλυσε. Μου είπαν ότι τα εκσφενδόνισε δέκα μέτρα μακριά! Πρόκειται για έναν εγκληματία που αφαίρεσε τη ζωή του παιδιού μου και του φίλου της και πρέπει να πληρώσει. Γιατί αν δεν τιμωρηθεί από το νόμο, τότε όσο ζω και αναπνέω θα φροντίσω εγώ γι' αυτό»!

Σύμφωνα με τον ίδιο, το αλκοτέστ που έγινε στα δυο άτυχα παιδιά έδειξε ότι ήταν νηφάλια. «Ωστόσο δεν έχουμε ακόμη απαντήσεις για το τι έδειξε το αλκοτέστ που έγινε στον δράστη και πως έκανε ότι έκανε... έθαψα το παιδί μου και από σήμερα θα είμαι στην Πάτρα για να μάθω τα πάντα και να μαζέψω τα πράγματά της».

Ωστόσο, η επίσημη απάντηση της Τροχαίας Πάτρας όπως γράφει το dete.gr είναι ότι η υπόθεση βρίσκεται ακόμα στο στάδιο της προανάκρισης. Η έρευνα είναι μυστική και όταν ολοκληρωθεί θα δοθούν όλα τα στοιχεία στις οικογένειες των θυμάτων.