1 Ιουλίου 2014

Σόιμπλε: «Δεν έχω δει ποτέ τον Γιούνκερ μεθυσμένο»

Σόιμπλε: «Δεν έχω δει ποτέ τον Γιούνκερ μεθυσμένο»

Τη φήμη που θέλει τον νέο πρόεδρο της Κομισιόν Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ να πίνει ανεξέλεγκτα αλκοόλ διέψευσε ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, μετά τον θόρυβο που προκλήθηκε από δημοσιεύματα βρετανικών μέσων μαζικής ενημέρωσης.

Η βρετανική εφημερίδα Daily Telegraph έγραψε, επικαλούμενη πηγή την οποία δεν κατονόμασε, ότι ο Γιούνκερ «έπινε κονιάκ για πρωινό».

«Είμαι μέλος του Eurogroup από τα τέλη του 2009 και ουδέποτε είδα - ούτε το απόγευμα, ούτε το βράδυ, ούτε νωρίς το πρωί ούτε έπειτα από ολονύκτιες συνεδριάσεις - να είναι μεθυσμένος οποιοσδήποτε, συμπεριλαμβανομένου του Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ», είπε ο Σόιμπλε.

«Δεν είπα ποτέ ότι ο Γιούνκερ απέχει (σ.σ. από το αλκοόλ). Κι εγώ πίνω μερικές φορές, περιλαμβανομένων των συνεδριάσεων του Eurogroup, όπου μπορεί να πιω ένα ποτήρι κρασί στο δείπνο. Τότε εκείνος πίνει μπύρα. Αλλά ποτέ δεν τον έχω δει μεθυσμένο», πρόσθεσε ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας.

Ο διάδοχος του Γιούνκερ στην προεδρία του Eurogroup, Γερούν Ντεϊσελμπλούμ, είχε δηλώσει τον περασμένο Ιανουάριο στην ολλανδική τηλεόραση  ότι ο Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ κάπνιζε και έπινε πολύ στις συναντήσεις των ευρωπαίων αξιωματούχων, κάτι που ο ίδιος ο Γιούνκερ έχει αρνηθεί.

«Από ό,τι γνωρίζω, ο Γερούν Ντεϊσελμπλούμ, ο οποίος είναι ένας καλός πρόεδρος του Eurogroup, εξέφρασε τη λύπη του για τον τρόπο με τον οποίο ερμηνεύθηκαν οι δηλώσεις του», δήλωσε ο Σόιμπλε.
TA NEA