2 Απριλίου 2015

Η τελευταία συνέντευξη της Βίκυς Σταμάτη μέσα από το κελί πριν αποδράσει

Βίντεο-ντοκουμέντο μέσα από το δωμάτιο-κελί της Βίκυς Σταμάτη στο Δρομοκαϊτειο, λίγες μόλις μέρες πριν δραπετεύσει και ενώ περίμενε να μάθει αν θα γίνει δεκτό το αίτημα αποφυλάκισής της, φέρνει στο φως το protothema.gr.
Βίντεο-ντοκουμέντο της 28ης Φεβρουαρίου 2015, η Βίκυ Σταμάτη αναφέρεται στις συνθήκες κράτησης στο Δρομοκαΐτειο, στις δύσκολες στιγμές που βιώνει μακριά από το παιδί της.
Δηλώνει θύμα και επιρρίπτει ευθύνες στα μέσα ενημέρωσης για τη διαστρέβλωση της εικόνας της, ενώδεν αποδέχεται ότι ζούσε προκλητικά με τα κλεμμένα από τις μίζες χρήματα που έπαιρνε ο σύζυγος της.
Στην αρχή του βίντεο, η σύζυγος του Άκη Τσοχατζόπουλου, Βίκυ Σταμάτη ξεναγεί το δημοσιογράφο Φρίξο Δρακοντίδη στους χώρους του δωματίου της. Διαπιστώνεται ότι η σιδερένια καγκελόπορτα στο μπαλκόνι είναι ανοιχτή και η πρόσβαση στον υπαίθριο χώρο της ψυχιατρικής κλινικής εύκολη. Παράλληλα, εστιάζει στους τοίχους και στις πόρτες που είναι ζωγραφισμένες με ακατανόητες φράσεις και ψυχεδελικά σχέδια.
0204stamati.jpg
- Πώς βλέπετε τα πράγματα με την καινούρια κυβέρνηση;
«Ελπίζω να τους φωτίσει ο Θεός».
- Θα έχουμε αποτέλεσμα;
«Γιατί να μην έχουμε; Υπάρχει ένας υπέρ αθώος άνθρωπος, το κερασάκι στη τούρτα. Δε νομίζετε ότι κράτησε πολύ αυτό το αστείο;».
- Αναφέρεστε στον σύζυγό σας;
«Μιλάω για τον εαυτό μου».
- Το παιδί;
«Μεγαλώνουμε χώρια».
- Ως μάνα πώς μπορείτε να ζείτε μακριά από το παιδί σας;
«Ξέρετε τι σημαίνει να μεγαλώνουμε μαζί αλλά όχι κοντά;».
- Πώς είναι οι συνθήκες εδώ μέσα;
«Δεν τις βλέπω».
- Πώς περνάτε τη μέρα σας;
«Ζωγραφίζοντας, διαβάζοντας».
- Η ψυχολογία σας πώς είναι;
«Θα έλεγα ότι είμαι λίγο καλύτερα από τον πρώτο καιρό γιατί στην αρχή ήμουν ένα κουρέλι όπως μου είπε πρόσφατα και μια νέα τρόφιμος. Ότι ήμουν ένα χτικιό όταν εμφανιζόμουν στο δικαστήριο. Όταν την ρώτησα πώς είμαι τώρα, μου απάντησε δεν έχετε καμία σχέση με το πλάσμα που περιφερόταν από πλάνο σε πλάνο, από κανάλι σε κανάλι».
- Ευελπιστείτε ότι θα αλλάξει αυτή η κατάσταση;
«Έχω εμπιστοσύνη σε αυτή τη νέα κατάσταση».
0204stamati1.jpg
- Σας λείπει η παλιά ζωή;
«Μου λείπει η οικογένεια μου».
- Όχι η παλιά ζωή;
«Δεν υπήρχε παλιά ζωή με τον τρόπο που το εννοείται εσείς»
- Η πολυτέλεια;
«Δεν υπήρχε αυτό, μην το ξαναπείτε. Τα μέσα ενημέρωσης έχουν κάνει τεράστια ζημιά στο πρόσωπο μου, στην προσωπικότητα μου. Την έχουν παντελώς αποδομήσει. Δεν είμαι αυτό που παρουσίασαν. Βάφτισαν ένα σκάνδαλο, σκάνδαλο του αιώνα. Χρειαζόντουσαν θύματα και μέσα σε αυτά τα θύματα έπρεπε να συμπεριλάβουν και μένα. Ξύπνησα στη φυλακή κάποια μέρα χωρίς να ξέρω το γιατί. Αρκεί που το ήξεραν αυτοί. Δεν μου το εξήγησαν ποτέ».
0204stamati2.png

tliegrafima.gr