2 Ιουλίου 2015

Δημήτρης Κολλάτος: «ΌΧΙ, γιατί θέλω να είμαι ελεύθερος» ΟΧΙ, γιατι δεν δέχομαι να πουλήσω την πατρίδα μου στους τοκογλύφους τραπεζίτες και στους Γερμανούς που ξεκίνησαν τον 3ο Παγκόσμιο πόλεμο (οικονομικό αυτήν την φορά).

Δημήτρης Κολλάτος: «ΌΧΙ, γιατί θέλω να είμαι ελεύθερος»

Τους λόγους για τους οποίους θα ψηφίσει Όχι στο δημοψήφισμα της Κυριακής έγραψε με πάθος ο γνωστός σκηνοθέτηςΔημήτρης Κολλάτος.
Δηλώνοντας αηδιασμένος, ο βραβευμένος σκηνοθέτης έγραψε πριν λίγο στο προφίλ του στο Facebook:
«Είμαι αηδιασμένος από αυτό που γίνεται στις τηλεοράσεις.
Τρομοκρατία ντροπής.

Θα ψηφίσω ΟΧΙ.
ΟΧΙ, γιατί θέλω να είμαι ελεύθερος.
ΟΧΙ, γιατι δεν δέχομαι να πουλήσω την πατρίδα μου στους τοκογλύφους τραπεζίτες και στους Γερμανούς που ξεκίνησαν τον 3ο Παγκόσμιο πόλεμο (οικονομικό αυτήν την φορά).
ΟΧΙ, γιατι δεν δέχομαι την αλλαγή του πληθυσμού που γίνεται σήμερα στην Ελλαδα.
ΟΧΙ, γιατι δεν επιτρέπεται μια πλούσια χώρα όπως η πατρίδα μας να δυστυχεί.
ΟΧΙ, γιατί φιλοδοξώ να δικάσουμε τους προδότες πολιτικούς Σημίτη, Παπανδρέου, Σαμαρά και λοιπούς και να δώσουμε ένα παράδειγμα στην Ευρώπη ενός μοναδικού λαού, που ζεί στην καθημερινότητα του την δημοκρατία.
ΟΧΙ, γιατί πιστεύω στην ποιότητα της ζωής που έχουμε.
Σεβόμαστε τους γονείς μας, αγαπάμε τα παιδία μας, είμαστε καλοί φίλοι, καλοί εραστές και καλοί σύζυγοι.
Δεν ζούμε για να υποφέρουμε, αλλά για να χαιρόμαστε την ζωή.»
  • Δημήτρης Κολλάτος: «ΌΧΙ, γιατί θέλω να είμαι ελεύθερος»


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr