15 Ιουλίου 2015

Τσίπρας: Δεν λέω με βεβαιότητα ότι αποφύγαμε το Grexit



«Αναλαμβάνω την ευθύνη για τα λάθη αλλά και για την υπογραφή μου σε ένα κείμενο που δεν πιστεύω. Δεν θα δραπετεύσω από τις ευθύνες μου» διαμήνυσε ο Πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ, τονίζοντας ότι θα προσπαθήσει να υλοποιήσει το πολιτικό του σχέδιο σε βάθος τετραετίας. Έστειλε μήνυμα προς τους διαφωνούντες, ενώ τόνισε ότι δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα ότι αποφεύχθηκε ο κίνδυνος Grexit.
Ο Αλέξης Τσίπρας υπογράμμισε:
Αναλαμβάνω την ευθύνη για τα λάθη αλλά και για την υπογραφή μου σε ένα κείμενο που δεν πιστεύω. Δεν θα δραπετεύσω από τις ευθύνες μου, προέχει να διασφαλίσω ότι η χώρα και τα λαϊκά στρώματα δεν θα μείνει η χώρα. Θα προσπαθήσω να υλοποιήσω το πολιτικό μου σχέδιο σε βάθος τετραετίας. Δεν είπα ψέματα στον ελληνικό λαό.
Σχολιάζοντας διεθνή αρθρογραφία που έκανε λόγο για πραξικόπημα αναφορικά με τις εξελίξεις στην Σύνοδο, ο κ. Τσίπρας τόνισε ότι κάποιοι θα ήταν πολύ χαρούμενοι αν η κυβέρνηση αυτή αποτελούσε παρένθεση και έπεφτε, διαμηνύοντας:

newpost